امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
چاپ کتاب «صحیفۀ حسینیّه» «فارسی»

چاپ کتاب

«صحیفۀ حسینیّه» «فارسی»

کتاب «صحیفۀ حسینیّه» در بهار سال (1400 هـ ش) براي اوّلین بار چاپ و منتشر شد.

این کتاب ترجمۀ «الصحیفة الحسینیّة» تألیف جناب آقای سید مرتضی مجتهدی سیستانی و ترجمۀ جناب آقای محمّد ظریف چاپ و منتشر شد.

این کتاب توسّط انتشارات الماس و به قیمت 100000 تومان در 880 صفحهٔ وزیری، با جلد سلفون و کاغذ دو رنگ منتشر شد.

کتاب «صحیفۀ حسینیّه» مجموعهٔ مهمّي از نمازها، دعاها و زيارت هايي که از امام حسین علیه السلام صادر شده و يا دربارهٔ آن حضرت از بقيّهٔ امامان عليهم السلام نقل گرديده است.

این کتاب دارای مقدّمه ای بسیار جالب و 8 بخش و خاتمه ، که بخش های آن شامل : بخش اول نماز‌ها ، بخش دوّم : دعاهايی در اثناء نمازها و بعد از آنها ، بخش سوّم : دعاهایی که مخصوص زمان خاصی نیست ، بخش چهارم : دعاهایی كه برای خواندن آنها وقت معین شده است ، بخش پنجم : در احراز و تعویذات و ادعیه امراض ، بخش ششم : دعاهایی در ارتباط با تربت مقدس امام حسین علیه السلام ، بخش هفتم : زیارات مطلقه که مقیّد به زمان خاصی نیستند ، بخش هشتم : زیارات مخصوصه و خاتمه کتاب یا ملحقات، می باشد.

 ارادتمندان و محبان خاندان وحی علیهم السلام برای تهیه این کتاب ، به قسمت «فروشگاه کتاب المنجی» پایگاه علمی المنجی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 09386542459 و 02532613823  تماس بگیرند. 

امید است دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با استفاده از این کتاب ، با معارف آن بزرگواران هر چه بیشتر آشنا شده و به حضرت سیّدالشهداء أباعبدالله الحسین صلوات الله علیه  تقرَب پیدا کنند.

 براي مطالعه و دانلود کتاب «صحیفۀ حسینیّه»

در بخش کتابخانهٔ پايگاه علمي المنجی ، اينجا کليک کنيد.

 

 

پايگاه علمی المنجی

 

 

 

بازدید : 93591
بازديد امروز : 0
بازديد ديروز : 21364
بازديد کل : 127591471
بازديد کل : 88867754