امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
اجر رسالت جهانى

اجر رسالت جهانى

بر همه مردمان جهان لازم است اجر رسالت پيامبر اكرم صلّی الله علیه وآله را اداء كنند، زيرا دين اسلام، آيين جهانى است و بر همه مردمان ‏جهان لازم است به آن ايمان آورند. و چون مودّت ذوى القربى و معصومين علیهم السلام اجر رسالت پيغمبر اكرم صلّی الله علیه وآله است، پس مودّت‏ ذوى القربى بر جنّ و انس لازم مى ‏باشد و در حكومت الهى ‏حضرت بقية اللَّه الاعظم ارواحنا فداه كه دين اسلام جهانى مى‏ شود و هيچ دينى از اديان جهان باقى نمى ‏ماند، همه مردمان جهان اجر رسالت را ادا نموده و همگان محبّت شديد و مودّت اهل بيت علیهم السلام را پذيرا مى‏ شوند.

همانگونه كه مى ‏دانيم مراسم ميليونى اربعين و پياده روى ‏هاى ‏شيعيان - كه بسيارى از پيروان اديان ديگر به آن‏ها مى‏ پيوندند – نام ‏امام حسين علیه السلام را جهانى كرده است.

و آغاز پذيرش جهانى مودّت اهل بيت علیهم السلام به جهت آشنايى‏ جهانيان با حضرت امام حسين علیه السلام است؛ زيرا قبل از ظهور امام ‏زمان عجّل الله تعالى فرجه مردم جهان با نام حضرت امام حسين علیه السلام آشنا بوده و از مظلوميت و شهادت امام حسين علیه السلام و ياران بزرگوارشان ‏آگاه هستند، و در نتيجه در آغاز ظهور امام زمان عجّل الله تعالى فرجه معرّفى خودشان كه منتقم خون امام حسين علیه السلام هستند مردم جهان را با شخصيّت خود آشنا مى ‏سازند.

 و سرانجام با تسخير جهان، مردم سراسر عالم به پذيرش اسلام و آگاه ‏شدن از حقائق آن، مودّت و محبّت شديد خاندان وحى علیهم السلام را در قلب خود جاى‏ مى دهند.

 

 

 

    بازدید : 3975
    بازديد امروز : 7887
    بازديد ديروز : 24593
    بازديد کل : 128794024
    بازديد کل : 89486977