امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
معرفی کتاب «دولت کریمه امام زمان عجل الله تعالی فرجه» در فروشگاه اینترنتی کتاب قم

معرفی کتاب «دولت کریمه امام زمان عجل الله تعالی فرجه»

در فروشگاه اینترنتی کتاب قم

 

کتاب «دولت کریمه امام زمان عجل الله تعالی فرجه»

مولف (پدیدآور) : مجتهدی سیستانی سید مرتضی

توضیحات

فكر و انديشه دربارۀ فرا رسيدن روزگار پر شكوه حكومت خاندان ، وحی (عليهم السلام) كه جهان و جهانيان را از فروغ تابناك ولايت الهی روشن نموده و همگان را با رشد و جهش فراگير به سوي برترين ها  رهنمون می شود، بسی سرور آفرين و حيات بخش است. آشنا شدن با ويژگی های روزگار پرشكوه ظهور ، آن چنان قلب های پاك طينتان و افكار انسان های اصيل را جذب می نمايد كه برای فرا رسيدن آن عصر فرخنده لحظه شماری می كنند و با قلبی آكنده از مهر و صفا خواستار هر چه زودتر فرا رسيدن آن روزگار با شكوه از خداوند مهربان می شوند. در مجموعه «دولت كريمه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشريف» بحث های جالبی  پيرامون شكوفايی عقل و انديشه ، پيشرفت دانش و بينش ، توسعه اقتصادی، ... مطرح شده است و هدف كتاب علاوه بر آشنايي  نسبی  با بزرگترين مسأله حياتی جهان ، بر انگيختن پيروان مكتب وحی برای آماده شدن و حركت به سوی اين امر مهم است كه در هشت فصل تبيين شده است.

 

این کتاب دارای پیشگفتار و با 8 بخش:  عدالت ، قضاوت ، پیشرفت اقتصادی ، برطرف شدن بیماری ها، تکامل عقل ها، تکامل معنوی، تکامل علم و فرهنگ و سفرهای فضایی تنظیم شده است .

 

منبع : فروشگاه اینترنتی کتاب قم

 

 

 ارادتمندان و محبان خاندان وحی علیهم السلام برای تهیه این کتاب ، به قسمت «فروشگاه کتاب المنجی» در پایگاه علمی المنجی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 09386542459 و 02532613823  تماس بگیرند.

 

امید است دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با استفاده از این کتاب ، با معارف آن بزرگوار هرچه بیشتر آشنا شده و به آن عزیز تقرب پیدا کنند.

 

 

 براي مطالعه و دانلود کتاب «دولت کریمه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف» در بخش کتابخانهٔ پايگاه علمی المنجی اينجا کليک کنيد.

 

 

 

بازدید : 52202
بازديد امروز : 5339
بازديد ديروز : 23196
بازديد کل : 127605812
بازديد کل : 88874925