امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
وقتى آب در حرم امام حسين علیه السلام به مرخصى مى ‏رود

وقتى آب در حرم امام حسين علیه السلام

به مرخصى مى ‏رود

امّا يكى از مشكلات اساسى ما بعد از دو سال مطالعه بالا بودن سطح آب ‏هاى زيرزمينى در حرم امام حسين علیه السلام بود، يعنى ‏يك متر و نيم از بالاى  ستون ‏هاى حرم حضرت سيدالشهدا علیه السلام وقتى‏ حفارى مى شد به آب مى ‏رسيديم و اين مشكل بزرگى براى انجام‏ پروژه بود اما به محض شروع عمليات تا هشت متر حفارى، ذرّه ‏اى با آب بر نخورديم، انگار آب يك ‏دفعه مرخصى رفته است تا ما كارمان را انجام دهيم و دوباره بازگردد. همين باعث شده ‏زمان‏ بندى ساخت هر ستون كه شش ماه پيش‏ بينى شده بود به سه‏ ماه كاهش پيدا كند چون ديگر آب مزاحمتى براى ما ندارد.

جالب اين ‏كه وقتى چند سال پيش سنگ حرم را عوض ‏مى ‏كرديم حتى در عمق يك مترى هم به آب مى ‏خورديم اما اكنون‏ خبرى از آب نيست كه نيست و اين‏ ها از معجزاتى است كه اكنون ‏در كارمان مشاهده مى ‏كنيم. البته افرادى كه مخلصانه كار مى ‏كنند كراماتى را مشاهده مى ‏كنند و نصيبشان مى‏ شود.(1)

آنچه نقل كرديم نمونه ‏اى است كوچك از واقعيّتى بزرگ.

در روزگارى كه جهان با ظهور حضرت مهدى عجّل الله تعالى فرجه‏ همچون بهشت برين شود اسرار سرزمين كربلا كه قطعه‏ اى از بهشت است آشكار مى ‏شود، و همگان از عظمت کربلا و ‏قبّه و بارگاه و حرم حضرت امام حسين علیه السلام آشنا مى ‏شوند.

_________________________

(1) شبكه خبر.

 

    بازدید : 3792
    بازديد امروز : 2779
    بازديد ديروز : 45443
    بازديد کل : 128474540
    بازديد کل : 89327219