امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
اعترافات شاهزاده سعودى دربارۀ خرج های میلیاردها دلاری برای نابودی شیعیان

 

اعترافات شاهزاده سعودى دربارۀ خرج های

میلیاردها دلاری برای نابودی شیعیان

«اعترافات شاهزاده سعودى درباره بودجه حيرت آور برای نابودى ‏شيعيان:

تركى بن بندر بن محمد بن عبدالرحمان، شاهزاده مخالف سعودى‏ كه در پايتخت فرانسه به سر مى برد، با حضور تعدادى از روشنفكران، روزنامه نگاران و سياستمداران عرب، اطلاعات ‏مهمى درباره تلاش هاى ضد شيعى آل سعود افشا كرد. تركى بن ‏بندر در اظهاراتى گفت:

مسلمان شيعى بهتر از مسلمان سلفى است؛ زيرا مسلمان شيعى با زيارت حسين علیه السلام تقرب به خداوند را مى طلبد، اما مسلمان سلفى ‏با اعمال خود، تقرب به شيطان را؛ على رغم اينكه ادعا مى كند قصد نزديك شدن به خدا را دارد. شيعه كار حرامى كه اسلام از آن ‏نهى كرده، يعنى قتل نفس را انجام نمى دهد؛ كارى كه سلفى به ‏راحتى آن را مرتكب مى شود.

وى در سخنى كه براى اولين بار است افشا مى شود، مى گويد:

زمانى كه در وزارت كشور و در اطلاعات سعودى مشغول بودم، شعبه اى خاص به نام «شعبه روافض» وجود داشت. بودجه اين‏ گروه به اندازه كل بودجه سه كشور تونس، اردن و يمن بود! از جمله وظايف اين شعبه اجراى توطئه هايى عليه شيعه و بدنام ‏كردن و بد جلوه دادن آن ها از طريق كتاب هاى جعلى پر از دروغ و تقلب براى پخش آن ها در ايام حج ميان حجاج بود تا به اين وسيله، حجاج را به قتل شيعه تحريك كنند.

وى مى افزايد: «در همان زمان اشتغالم در اطلاعات، سعودى يك ‏روحانى نماى شيعى را به خدمت گرفته بود. وى از برجسته‏ ترين ‏افراد اطلاعات سعودى بود و فقط يكبار هفت ميليون دلار براى ‏بازگشايى يك شبكه، مجله و راديو خاص از سعودى دريافت ‏كرد. در مقابل اين پشتيبانى ها سعودى از وى خواسته بود اوامرش ‏را اجرا كند؛ از جمله اينكه به مردم بگويد زوار حسين علیه السلام سگ‏ هستند، عزادارى هاى حسينى از بدعت هاى فارس و هند است‏ و ... پس از مرگ اين روحانى، سعودى روحانى نماهاى ديگرى ‏را به خدمت گرفت. برخى از آن ها در حال حاضر در عراق هستند و از طريق واسطه گرى افسر سابق اطلاعات عراق جذب شده اند؛ از جمله اين افراد مى توان از الصرخى، الحسنى و ... نام برد؛ كسانى‏ كه ميليون ها دلار از سعودى دريافت مى كنند، اما ثمرى نخواهند داشت؛ زيرا اين افراد نزد شيعه مهره سوخته هستند و به غير از عده اى ساده لوح، كسى از آن ‏ها پيروى نمى كند».(1)

___________________________

(1) نسل‏ كشى سادات و مسلمانان شيعه: 760.

 

 

 

 

    بازدید : 4490
    بازديد امروز : 6145
    بازديد ديروز : 45443
    بازديد کل : 128481272
    بازديد کل : 89330585