امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
طرح شوم سازمان سیا عليه تشیّع و عزادارى

طرح شوم سازمان سیا

عليه تشیّع و عزادارى

مجلّۀ «مبلّغان» می نویسد:

«یكى از مقامات سابق سازمان اطلاعات و جاسوسى آمريكا (سيا) در اظهاراتى افشاگرانه تصريح كرد: سيا صدها ميليون دلار براى ‏نابودى تشيّع اختصاص داده و هزينه كرده است.

به گزارش رجانيوز، اخيرا در آمريكا كتابى با عنوان «طرح تفرقه و منزوى كردن دين» به چاپ رسيده است. در بخشى از اين كتاب، مصاحبه‏ اى از دكتر مايكل برانت (Michael Brant) به چاپ‏ رسيده است. وى در  اين مصاحبه از اقدامات سازمان سيا براى‏ مبارزه با تشيّع پرده برداشته است. مايكل برانت از كارشناسان‏ برجسته دفتر شيعه شناسى سازمان سيا و معاون باب وودوردز (Woodwords Bob) از مقامات سابق سيا است.

بر اساس گفته هاى مايكل برانت، سازمان سيا 900 ميليون دلار براى سازماندهى جريان‏ هاى تخريب و نابودى تشيّع اختصاص ‏داده است. گفتنى است سازمان سيا در اقدامى هدفمند، به فيلتر كردن مطالب بيان شده از سوى اين كارشناس سابق خود مبادرت ‏كرده است؛ به طورى كه يافتن مطالب مصاحبه وى در شبكه‏ جهانى اينترنت كه غرب مدّعى جريان آزاد اطلاعات در آن است، بسيار دشوار مى ‏باشد و با جستجوهاى گسترده و سنجيده در اين‏ خصوص، تنها مطالبى را به صورت پراكنده مى توان يافت.بخش هايى از اين مصاحبه كه از منابع مختلف در اينترنت جمع ‏آورى شده، به قرار ذيل است:

پروژه شيعه ستيزى با اختصاص 40 ميليون دلار آغاز شد. در گردهمايى بزرگ مقامات سيا تصويب شد كه براى مطالعه مذهب ‏تشيّع در اسلام و برنامه ريزى براى هدف قرار دادن آن، گروهى ‏ويژه با عنوان دفتر شيعه شناسى در اين سازمان آغاز به كار كند و براى شروع كار اين دفتر 40 ميليون دلار اختصاص يافت ....

«مايكل برانت» در بخش ديگرى از  اين گفتگو به اهميّت موضوع ‏عزادارى براى امام حسين علیه السلام و عاشورا در تعاليم شيعى پرداخته ‏است. به گفته اين مقام سابق سازمان سيا، عزادارى براى امام‏ حسين علیه السلام احساسات شيعيان را به شدّت تحريك مى ‏كند. شيعيان ‏گرد هم جمع مى ‏شوند تا ياد امام حسين علیه السلام را گرامى بدارند و به ياد واقعه كربلا باشند. در اين تجمّع، يك نفر در باره اين فاجعه ‏سخنرانى مى‏ كند و چهره ‏اى روشن از واقعه كربلا ارائه مى نمايد. در اين مراسم، همه مردم اعمّ از پير و جوان براى امام حسين علیه السلام و خاندان وى عزادارى و گريه مى ‏كنند. سخنران اين مراسم و كسانى‏ كه در آن حضور پيدا مى كنند، اهميت خاصى دارند و بايد به آن ها توجه شود. به خاطر همين تجمّع و سخنرانى، احساسات شيعيان‏ به گونه ‏اى تحريك مى‏ شود كه آن ‏ها را آماده قيام براى دفاع از حقّ و راستى بر ضدّ ناراستى و بدى مى‏ كند. حتى اگر اين اقدام به بهاى از دست رفتن زندگى ‏شان تمام شود؛ بنابراين، بايد ميلياردها دلار هزينه شود تا نه تنها اين سخنرانان، بلكه توده ‏هاى شيعى ربوده ‏شوند!(1)

بنابراين گزارش سازمان سيا مصمّم است شيعيان را در كشورهاى ‏مختلف نابود كند و حاضر است ميلياردها دلار صرف اين كار نمايد. به اين جهت در سراسر جهان به شيعه ستيزى پرداخته ‏اند تابه گمان خود شيعيان را نابود كنند، ولى خداوند نور خود را در سراسر جهان گسترش مى ‏دهد.

___________________________

(1) مجلّه مبلّغان: شهريور و مهر 1387، شماره 107.

 

 

    بازدید : 4599
    بازديد امروز : 20965
    بازديد ديروز : 45443
    بازديد کل : 128510909
    بازديد کل : 89345405