امام صادق علیه السلام : اگر من زمان او (حضرت مهدی علیه السلام ) را درک کنم ، در تمام زندگی و حیاتم به او خدمت می کنم.
معرفی کتاب «اسرار موفقیت» در سایت کتاب قم

معرفی کتاب «اسرار موفقیت»

در سایت کتاب قم

 

اسرار موفقیت 1 و 2

مولف (پدیدآور)  :  مجتهدی سیستانی سید مرتضی

 

توضیحات

از فرمايشات گهربار اميرمؤمنان (عليه السلام) : « بر تو باد به انديشيدن، زيرا كه آن ، هدايت كننده از گمراهي و اصلاح كنندۀ اعمال (از تباهي) است. فكر و انديشه ، از رازهاي مهم كاميابي مردان بزرگ است، اگر كسي بخواهد در مسير موفقيت و سعادت گام بردارد ، بايد از قدرت فكر بهره گيرد و با استفاده از انديشه هاي مثبت، كمبودها را جبران نمايد. « اسرار موفقيت » عنوان مجموعه ای است كه كوشيده تا طرق صحيح انديشيدن را ؛ با الهام گرفتن از كلام وحی و معصومين (عليهم السلام) در قالب بيست و سه عنوان ارائه نمايد كه عناوين برخي از موضوعات عبارتند از :  فکر و اندیشه ، مشورت ، هدف ، اراده قوی ، نظم و برنامه، بهره گیری از وقت ، همنشینی با نیکان ، تجربه ، مخالفت با نفس ، صبر و استقامت ، اخلاص , علم و دانش ، توفیق ، یقین ، خودشناسی ، آشنایی با معارف ، عبادت و بندگی ، تقوا، کار و کوشش، توسّل ، محبّت اهل بیت علیهم السلام ، انتظار و رازداری  تنظیم شده است .

 

 ارادتمندان و محبان خاندان وحی علیهم السلام برای تهیه این کتاب ، به قسمت «فروشگاه کتاب المنجی» در پایگاه علمی المنجی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 09386542459 و 02532613823  تماس بگیرند.

 

امید است دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با استفاده از این کتاب ، با معارف آن بزرگواران هرچه بیشتر آشنا شده و به آن عزیزان تقرب پیدا کنند.

 

 

 

 براي مطالعه و دانلود کتاب «اسرار موفقيت ج 1» و «اسرار موفقيت ج2»

در بخش کتابخانهٔ پايگاه علمی المنجی اينجا کليک کنيد.

 

 

 

 

بازدید : 57842
بازديد امروز : 7423
بازديد ديروز : 19024
بازديد کل : 127563590
بازديد کل : 88853813